tisdag 14 april 2009

Äntligen en ny bil

Man har i alla tider fått höra från sina nära och kära att det kanske är dags för en ny bil. Många säger att jag har hankat mig och min familj genom livet med bara gamla skrotbilar.
Därför tänkte lilla jag att man kanske ska överarska ett flertal av sina vänner med att byta upp sig.
Målet för mig blev att åka till Atteviks för att kolla vad dom har i lager.
Denna dagen hade dom en erbjudande som jag bara inte kunde tacka nej till.
Om man köpte en bil från lagret så fick amn en klocka för 20 000 på köpet, jag har ju velat köpa en klocka länge , men inte haft råd. I Norge var ju allt så dyrt, eller.
Jag tog en Passat CC med färgen mocca antracit, fullutrustad och med diesel naturligtvis.
Men redan första dagen så försvann bilen tillsammans med Jimmy på träningsläger, man är ju snäll, eller.

Inga kommentarer: