söndag 7 september 2008

Fotbollsskola






Att fixa till en skola på bara några dagar är en utmaning som man måste göra. Jenter och guttar kom det i flertal nämligen över 80 st. Det var bra och mina spelare gjorde ett fantastiskt arbete efter så lite framförhållning. Vädret började med regn men slutade med solsken. Bollen och spelaren i centrum, något som vi boda o jag alltid har hållit främst. Här finns talanger som kan gå långt. Våfflor och kaffe (svagt) fanns för alla som tittade på. Matchen som avslutade skolan vanns av Melöy FK mad 5-1, liket lever som man säger. Spelet var så bra att t.o.m jag bara njöt, det fanns inget att klaga på. Jag trodde att jag var störst i familjen, men efter denna dagen så tror jag att Mona var mest populär bland tjejerna Hon fick skriva många autografer.

Inga kommentarer: